jueves, 28 de octubre de 2010

Debat, les adopcions.

Hola nois i noies, us proposo un debat sobre les adopcions.
Que creieu vosaltres sobre aquest tema? És bo pels infants? Creieu que tothom està en condicions per adoptar? Creieu que les pautes d'adopció són lògiques? Com creieu que influeix al infant el fet de ser adoptat, tant de petit com de gran? Hi el tema dels apadrinaments? Creieu que les ONG s'aprofiten de les persones que volen ajudar?

Jo penso que són un bon mètode per poder ajudar a nens i nenes sense casa o amb unes condicions nefastes. Tot i que també crec que no tothom és capaç de cuidar a una persona adoptada, hi ha molta gent que adopta per sentir-se bé, o perquè no pot tenir fills/es però si no creus verdaderament que aquella persona és com la teva filla o el teu fill, no val la pena adoptar.
Les condicions per adoptar són molt estrictes, has de tenir un pis gran, amb condicions, són molt cares, et fan test psicològics i mil i una coses més. I, sincerament molta gent les passa perquè té diners i el pis gran, però hi ha moltes altres persones que voldrien adoptar i no poden perquè no compleixen aquests requisits.
Si vols apadrinar algú has de buscar molt bé i informar-te molt de totes les ONG, jo personalment tinc una nena apadrinada a la Índia, i vaig tardar un any per escollir la ONG. Fins que no en vaig estar segura 100% no ho vaig fer, i ara estic encantada.


Que hi penseu?

No hay comentarios:

Publicar un comentario